Jumat, 18 Januari 2019

סטרואידים אנאבוליים Vs Prohormones כמו Methyl 1-D

סטרואידים אנאבוליים הם תרכובות מלאכותיות המתחברות שיטת הסוכנים ההורמונלית הגברי המין לרוץ. פונקצית סטרואידיםכדי לפרסם צמיחה של שרירי השלד וכן צמיחה של תכונות המין הגברי בשני גברים וגם נשים. הוא חשב כי הוא היה במהלך 1930 של שהחוקרים חשפו כי סטרואידים אנבוליים יכולים למעשה לקדם פיתוח של רקמת שריר שלד וזה לצערי גרם ההתעללות של תוספי הסטרואידים להתחיל עם ידי קבלני גוף וכן משקולות כמו גם בהמשך על ידי ספורטאים אחרים במגוון של פעילויות ספורט שונות. זה בעצם מצוין כעת כי שימוש לרעה בסטרואידים הוא כה נרחבת באתלטיקה כי זה יכול להשפיע על התוצאה הסופית של מתחרים כמה ומספר גדל והולך של ספורטאים מקצועיים בפסילה עבור תוספי מוסרי שימוש. 

Prohormones דומה במבנה, לגמרי טבעי יש כמה הבדלים פונקציונליים שהופכים אותם "הרבה יותר בטוח" כנציגי שיניים. למרות שהם לא יכולים להגיע לרמות המטורפות כי סטרואידים יכולים, את יכולים להגיע "רציונלים" מעלות של שיפור אנדרוגן. מחקר אחד ניצול 5-DHEA יש בו גוברת מעלות טסטוסטרון גבוה ככל כ 500 מ"ג של זריקות טסטוסטרון בשבוע! אתה לא יכול פשוט לרדת מהמדף 5-DHEA למרות וכן לצפות סוגים אלה של התוצאות. בנוסף, הם אינם מוחלטים, אלא לעשות לתת קצת הבנה על כמה יכול להתבצע עם prohormones אמיתי. Prohormones צריך אנזימים כדי להפוך אותם לפעילים אשר שיעור הגבלת רכיב זה מה עשוי לאפשר להם באמת להיות מאובטח יותר. כמו כן, prohormones אמיתי טיפוסי (לא סטרואידי השוק האפורים) לא לסחוב כל סוג של נציגי כבד והדגיש. prohormones אמיתי כי הן חוקיות על פי אמות מידת DSHEA אין לקבוצת 17aMethyl שמפעילה את החרדה הכבדה. אם אתה רואה את זה בנוסחה, להתרחק. התעשייה בעצם קבלה משם מהיצרנים עלולים אלה שאין להם מושג מה הם עושים, כמו גם עושים באמת קוקטיילים מכוערים כי לזרוק טיפול לרוח.

אחת הסיבות העיקריות שאנשים בסופו של דבר להיות מזוהים עם סטרואידים מתעללים הוא כי הם יכולים לראות את ההשפעה שיש לה על הגוף שלהם, כמו גם השיפור הוא נושא יעילות האתלטים שלהם. בשנים האחרונות מומחים יישמו שיטות נוקשות כדי למנוע ניצול לרעה סטרואידים באתלטיקה, בכל זאת יש כמה תרופות מעצבים חדשים לגמרי כי יכול לברוח גילוי כך הבעיה לא טופלה. ובכל זאת, האנשים ניצול סטרואידים prohormones מתגלים לא להיות ספורטאים או ילד בבית הספר, אולם מבוגרים שיש להם רמות באוניברסיטה וכן כי רוצים להרגיש ולהיראות האידיאלי שלהם. ההגדרה מלאה אסטרוגנים כמו BPA המדאיגה או ביספנול A, אשר נמצאה הרבה מכולות פופ פלסטיק גם. BPA יכול לחקות אסטרוגן בגוף, לזרוק את שיווי המשקל הטיפוסי שלך. במקרה זה, prohormones וסטרואידים יכולים להרוויח אנשים. בנוסף, בקרב "פחדים" מרכזי המהווה סרטן הערמונית, שנראה אסטרוגן נוסף לגבי, מ אנדרוגנים כמו טסטוסטרון. בניגוד לבית-אסטרוגנים קסנו בסביבה, אני ישירות רואה שום סיבה שלא לקחת דברים כמו prohormones להביא את הגוף חזרה ימינה לתוך שיווי משקל.

הרבה אנשים להשתכשך סטרואידים כדי לשפר את גודל השריר שלהם או כדי להפחית את כמות השומן בגוף יש להם. למרות העובדה כי סטרואידים יעילים להגברת יעילות, כמו גם לחיזוק מסת שריר הם לא באים בלי צרות. סטרואידים אנבוליים שיניים יכולים להיות השפעות עמוקות ברצינות על איברי גוף הרבים של הגוף. עוצמת הנזקים מופעלות לגוף תלוי בסוג של רפואה כי כבר נצרך בפועל, הכמות וגם את התקופה שבה סטרואידים שימשו. הוא חשב כי סטרואידים בהזרקה יש פחות תופעות לוואי בהשוואה לתרופות דרך הפה כתוצאה הקבוצה 17aMethyl שימושי.

הכבד יכול להפוך נפגע אם סטרואידים אנבוליים אוראלי נלקחים ואת צריכת עלול לגרום ציסטות, סיסטיק, שפירים וכן גידולים ממאירים, וכן בדרך כלל לגרום הכבד להחליש בקצב מהיר יותר מאשר בדרך כלל צפוי. אם הכבד שנחשפו לרמות גבוהות של סטרואידים דרך הפה נציגי הדגשת ניתן להפעיל. רק סטרואידים שיניים עם צוות 17a Methyl קיימת בעיה זו, כמו גם מיד לאחר שאם שהפריטים התעללו. ובכל זאת, עם אידיוטי יצירת משקאות מעורבים אלה, זה בהחלט נחוץ כדי לדלג 17aMethyl אלה הגירסות הן הגירסות מתוכננות מתוכננות וגם. כמו כן, חשוב לא לצרוך או להתעלל שונות תרופות אחרות כאשר נוטלים סטרואידי שיניים אסורים. prohormones הטבעית האמיתית אין תופעות לוואי אלה, למעט לרגע פוטנציאלי סוגרים ייצור LH הטבעי שלך אשר יכול למזער ייצור הטסטוסטרון שלך כל-טבעי. בהתחשב בעובדה שאתה משלים עם אנדרוגנים בחוץ, זו אינה בעיה בזמן "על מחזור". לעיתים קרובות אנשים נוטים לקחת נקודות כמו Nolvedex כמו גם ארימידקס בשוק המחתרת או לקחת נציגי כמו 3-בטא-הידרוקסי-אורס-12-En-28-OIC חומצה ו 2-פניל-Di-בנזיל-Benzopyran-4-One תוסף זמין כל-טבעי ללא קושי. אלה בנוסף דברים כמו חומצה אלגית וכן רזברטרול, עשויים לעזור להחלמה שלך לקרות מהר, אך בכל מקרה זה בהחלט יקרה מעצמו.

סטרואידים אנאבוליים מקושרים היטב ההורמונים הגבריים כגון טסטוסטרון, אם סמים הם ניצלו לרעה את שיטת הרבייה הגברית נמצא בסיכון של נזק. לטווח ארוך חשיפה יכול לגרום עוצמת סוכני זכר הורמונליים כמו LH ו- FSH ניתן לצמצם באופן דרסטי ואדם אולי אפילו להתמודד עם צמיחת חזה גברית. זה בכל זאת הוכיח להחזיר בסכום מכובד של זמן מעצמו. Prohormones ניתן להשוואה, אולם שוב אין כבד הדגשת נציגים. מוצרים כמו Methyl 1-D מ למדעי LG עלול להגיב לפעול תוצאות אלו בתוספת חומרים אנטי-ארומטאז וחוסמי אסטרוגן, מה שהופך אותו לאחד המוצרים כמה למלא הקריטריונים שלי עבור נוסחה לגיטימית.

גבירותיי כי לקחת סטרואידים אנבוליים הם גם בסיכון של ניזק כמו זה יכול להשפיע על רמות אסטרוגן וגם הורמוני פרוגסטרון אשר בתורו יכול להוביל מחזור חודשי מופרע. סטרואידים אם ניקח אפילו יכול לגרום לאקנה, אובדן שיער, שיער הפנים כמו גם הקטנת חזה אצל נשים. אם נשים mosting צפוי לקחת אותם, הם הרבה יותר טוב ממני עם נגזרים nandrolone כמו 19NorDHEA. זאת בשל העובדה כי היבט virulizing הראשי, ההמרה ל DHT חסר ושינה ידי DHN שפיר יותר.

אלה שלוקחים סטרואידי שיניים להגביר את הסכנה כי קרישי דם בהחלט יהוו כלי דם ואת התרופות עלולות לקטוע את זרימת הדם סביב הגוף. זו יכולה להיות השפעה רצינית על הלב הרבה כדי לוודא שזה לא יהיה לך את היכולת להזרים דם ברחבי הגוף בנוסף בעל הפוטנציאלי להעלות כולסטרול. זה חיוני כדי לקבל את עצמך בדקת לפני השימוש בכל הורמון כדין או שלא כדין כדי להבטיח אין לך מצב קיים מראש. כמו כן, זה לא פגע לקחת כמה תוספי סיוע כמו CoQ10, עוזרר בר, שמן הדגים ו- N-Acetyl-ציסטין. Prohormones כמו Methyl 1-D כבר יש כמה אלמנטים אלה נבנו, תוספי תוספת זאת הם תמיד רעיון טוב.

סטרואידים אינם חוקיים בארצות הברית, כמו גם על checklist חומר מבוקר סדר III. שיווק או להביא נציגים אלה יכול להיות קנס הדוק. prohormones נכון כמו מתיל 1D פטורים רשימות אלה, כמו גם בכך עונג כתוצאה בטיחות יקירם. כמו כן, prohormones אמיתי צריך לספק DSHEA המהווה את תקנות ה- FDA. באמת כמה מוצרים לעמוד בסטנדרטים זה כמו גם כל דבר עם 17aMethyl הוא מיידי בעבירה של DSHEA.

אם אתה רוצה את שיווי המשקל האפקטיבי ביותר של הורמונים לגוף שלך, תסתכל Methyl 1-D על ידי LG מדעי, יש שורה של חומרים מזינים כי צריך לסייע לשפר המרה ולהפחית את תופעות שליליות. מטבע דברים, המחקר המדעי הוא ראשוני וגם לא יכול להילקח בחשבון חותך והתוצאות תמיד מבוססות על תזונת אימון נכונה. זאת ועוד במאמר קצר זה אינו מהווה קליני לעודד גם תמיד לפנות לרופא לפני תחילת כל סוג של תכנית דיאטה וגם תכנית אימון יחד עם תוספי מזון. מעגל בצורה נכונה, אני חושב Methyl 1-D כדי להיות אפשרות מאובטחת סטרואידים שלא כדין, אולם חייב רק להיות מנוצל להיות אנשים מעל 21.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Protéines Puissance - Quel est le montant approprié afin de maximiser les gains de masse musculaire?

Combien ai-je besoin de protéines par jour pour voir les résultats? Combien de protéines est beaucoup trop? Et combien de grammes de protéin...