Senin, 14 Januari 2019

מה שאתה צריך להבין על סטרואידים אנאבוליים

תחשוב שאתה לומד על סטרואידים? צריך לדעת מה הם כל העניין? אני דווקא לא כתבתי את המאמר הזה כדי להציע לך קצת ידע סטרואידים.

מה הם?

סטרואידים אנאבוליים הם הגירסות סינטטיות של טסטוסטרון, הורמון המין הטבעי של הגוף. סטרואידים אנאבוליים למעשה כבר אטרקטיבי יותר ספורטאים מקצועיים כמו גם בוני גוף בשל העובדה כי הם משפרים את הממד וגם קשיחות של שרירים. הם גם לשפר תוקפנות וגם תחרות, אשר יכולות להיות תכונות עדיפות בפעילויות ספורט כמו גם במועדון הבריאות.

בדיוק מה שלומך סטרואידים אנאבוליים מנוצלים כמו סמים?

באופן כללי סטרואידים אנבוליים שיומלצו לפרסם את תיאבון, להגביר פיתוח עצם, ליצור זכר גיל ההתבגרות, כדי להפחית את ההשפעות של רקמות שרירים מבזבזות מן תנאים מתמשכים, כגון תאי סרטן או איידס, וכן עשוי לחשוף ערבות כלידה גברית מלא. התרופות זמינות כמו גלולות שיניים, זריקות סטרואידים, כמו גם כתמים בעור.

איך בדיוק סטרואידים אנאבוליים עבודה?

סטרואידים אנאבוליים להפוך מסת שריר וכוח. הסטרואידים להביא לייצור משופר של חלבונים בריאים, שהן אבני הבניין של שריר (יותר אבני בניין עולים יותר אפשרות של מסת שריר, סיבולת). בילוב המדע להלן.

כאשר סטרואידים נצרך או בעל פה או באמצעות זריקה, היא עוברת אל קולטני אנדרוגן ממוקם בתוך תאים רבים. הקישור הזה מדליק את קולטן סוכן הורמונלית מפתחת RNA המוביל, אשר מסמל את ה- DNA לבניית חלבונים בריאים ספציפיים (אבני הבניין שריר). חלבונים אלה לנסוע בכל הגוף יוצר תגובות אנבוליים / צמיחה. למרות אנאבוליזם היא הפעילות העיקרית של סטרואידים, הם מחלצים גם כמה תוצאות רצויות ושליליות שונות אחרות.

אז הם יכולים לעבוד? כן, קיים צורך לקחת אותם NO, קיימות השפעות שליליות משמעותיות ריאליות? אכן. עדיין נשמע בסדר לקחת סטרואידים? המשך לקרוא.

מהן הסכנות של שימוש סטרואידים אנאבוליים?

בנוסף להגדלת קשיחות מסת השריר כמו גם המוני, התוצאות של נטילת סטרואידים אנבוליים כוללים שינויים מזיקים ברמות כולסטרול, לחץ דם גבוה, אקנה, נזק לכבד, ושינויים במסגרת של החדר השמאלי של הלב אשר כמה הסימפטומים שיכולים לגרום למחלות לב וכלי דם.

יש סטרואידים אנאבוליים השפעה אנדרוגנית או virilizing, דבר המצביע הן משפיעות תכונות הזכר, כפי שציין מעל. סטרואידים אנאבוליים להשפיע על תחילת גיל התבגרות, צמיחה של הדגדגן אצל נשים, כמו גם את הפין אצל ילדי זכרים (לא משפיע על גודל הפין אצל מבוגרים עדיין משום הפחתת האשכים), גודל מוגבר של אקורדים לשיר וזה הולך וגדל של קול, שיער הגוף גדל (חזה, גב), כמו גם התקרחות מוקדם אצל אנשים בעלי נטייה לזה. תופעות לוואי נוספות מצטמצמות פוריות וכן ניוון אשכים (התכווצות).

הרבה יותר אפשרי השפעות שליליות ידועות כי סכנת לקוחות סטרואידים:

  • תפקודי כבד משופר.
  • דיכאון קליני של ייצור הטסטוסטרון הטבעי.
  • עלייה ברמות כולסטרול ולחץ דם גבוה
  • התכונה בלוטת התריס טרנספורמציה.
  • מדמם האף.
  • צמיחה של חזה כמו תאי זכרים
  • רגישות לאינסולין
  • תופעות לוואי אנדרוגנית כגון שיער דליל, ערמונית מוגדלת, עור שמנוני, החזקת מים (מראה טיפוסי), שיער גוף משופר אל השד ובחזרה.
  • מוקטן פיתוח אם אתה מבוגר צעיר.
  • Orals גם נוטים ליצור בחילה או הקאה, רפיון של המעיים, אי סדירות, כמו גם להקיא.
  • עלולים להאיץ התפתחות של גידולים.

בעיה היא עם רבים ברגע שאתה מקבל על זה שאתה לא יכול מתכוון עזוב את זה, כמו גם אתה פשוט תשמור הגדלת ההזדמנויות שלך לקבל את כל ההשפעות השליליות הללו בכל זמן נתון. הסוג של השפעות שליליות כי נשים לחוות כאשר הם בוחרים לעשות שימוש בתרופות אלה, במיוחד אלה אנדרוגנית כמו טסטוסטרון הם הרבה יותר גרוע אפילו מעל.

גישה

באשר קלות גישה, המציאות היא כי הם תרכובות בלתי חוקיות ללא מרשם קליני, כך וקלות הגישה שלך תהיה דרך השוק השחור (כל הטוב כמו איכות). יתר על כן, אם תיפול בשבי שברשותם ללא מרשם ייתכן פנים עד 5 שנים מאחורי סורג ובריח!

מסר לכל שייתכן סטרואידי לקיחה בדבר למחשבה

לא ממש מרגיש את הביקוש לקחת תרופות עבור הישגים משמעותיים רק בגלל שהם עלולים להופיע ב דבר בחדר הכושר שלך. השגת רווחי ענק, נדרש מאמץ ומטופלים עדיין אף פעם אין תחושה הרבה יותר טוב מאשר חתירה כמו גם השגת משהו ענק בסוף זה.

אם אתם נאבקים או מרגישים שאתה צריך קצת עזרה מכן לקבל עצה מקצועית. אני יכול להבטיח לך כי התוצאות שאתה יכול להתגבר משך 12 שבועות עם סיוע מומחה בהחלט תגרומנה לך לשאול את עצמך למה בכלל אתה גם סטרואידים נחשבים.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Protéines Puissance - Quel est le montant approprié afin de maximiser les gains de masse musculaire?

Combien ai-je besoin de protéines par jour pour voir les résultats? Combien de protéines est beaucoup trop? Et combien de grammes de protéin...